maandag 28 maart 2011

DING 23

Mijn allerlaatste blog voor deze cursus. Mijn volgende blog type ik waarschijnlijk vanuit Down Under Australie!!!

Mijn favorieten ding of dingen?? een Igoogle startpagina aanmaken (is geen ding). Maar vindt het super praktisch dat ik nu vanuit 1 pagina alles kan openen. Mijn prive mails maar ook mijn werkblog. Een ander ding dat ik leuk vond was het opzetten van mijn blog. En nadenken over voor wie schrijf je dit blog, wat is je basis, je thema? Online plaatjes bewerken maar dan gewoon prive voor de lol. Online kantoortoepassingen, dit ook meteen in de praktijk op het werk toegepast en library thing. Oeps veel favorieten en hierbij heb ik niet de dingen gezet die ik al voor de cursus in mijn dagelijks leven gebruikte. En natuurlijk weet ik nu eindelijk wat rss feeds zijn!

Wat heeft de cursus met mij en mijn werkomgeving gedaan? en wat heeft mij verrast? Deze 2 vragen combineer ik want het antwoord heeft met elkaar te maken. Ik was verrast en eigenlijk ook zeer verbaasd dat ik in mijn dagelijks leven al heel veel dingen uit de cursus gebruik. Maar dit realiseerde ik mij voor de cursus niet. Ik dacht die cursus is niets voor mij want ik doe niet zoveel met computers, vind het niet zo interessant. Maar het tegendeel is waar. Ik gebruik de verschillende mogelijkheden op internet veel vaker dan ik dacht, denk aan emailen, google earth, youtube en ga maar verder. Ook zie ik nu veel meer mogelijkheden voor op het werk en één daarvan google docs heb ik meteen gebruikt. En ik heb voor de komende maanden al ideeën wat ik nog meer wil gebruiken op het werk.

Verbetering voor 23 dingen? Na blog maken ook Igoogle startpagina maken.

23 dingen was voor mij ........................... veel ontdekken en vooral heel heel veel dingen waarvan ik de naam ooit voorbij heb horen komen lekker zelf uitproberen!

2 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd, Letoaus, Je bent er echt als een speer door heen gegaan. Ik heb je berichten met veel plezier gelezen. Met veel vaart en humor heb je ze geschreven. Ik had ook niet de indruk dat je veel problemen bent tegen gekomen.
    Blijf de dingen die jou aanspreken lekker gebruiken en KW vaart er wel bij!
    Goed gedaan.

    Ik zie je nog wel, maar vanaf deze plek wens ik je een fijne ontdekkingsreis door Australië.

    BeantwoordenVerwijderen