donderdag 10 maart 2011

DING 18

Een account aangemaakt op de nederlandse Library thing. Meteen een aantal titels ingevoerd. Na even rommelen ging dat vrij gemakkelijk. Alleen toen ik klaar was stond alles in 'mijn bibliotheek' maar de meeste titels heb ik helemaal niet thuis. Uiteindelijk na even speuren ontdekt dat je via potloodje makkelijk wijzigingen kan maken. Dus trefwoorden toevoegen, boeken in andere mapjes zetten en zelfs een speciale jeugdmap gemaakt! Nou ja, bij library thing heet het geen mappen maar verzamelingen.
Mijn verzameling favorieten bestaat nu uit 4 titels. Volgens mij kan je dat op onderstaande link zien. http://www.librarything.nl/catalog/letoaus

1 opmerking:

  1. Er zijn veel mogelijkheden op Library Thing.
    Na enig speuren kwam ik er achter dat, door een boek te 'activeren', je kon kijken waar het boek te koop is, maar ook welke bibliotheek het leen heeft bij jou in de omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen