donderdag 3 maart 2011

DING 16

Youtube!!!!
Ik moet eerlijk toegeven. Bij elk ding van deze cursus kon je tekst over dat onderwerp lezen. Maar je kon ook een filmpje bekijken! En eerlijk gezegd heb ik dat filmpje bij elk ding bekeken maar de vele teksten heb ik af en toe links laten liggen. Ohoh, dus ga ik nu ook al bij de generatie beeldkijkers horen? Nee het zal toch niet? Ik kijk wel graag een filmpje maar een boek zorgt bij mij toch voor de meeste ontspanning.

Met de mini handcamera's (grote van een telefoon, officieel genoemd de creative vado pocket video camera,3 aanwezig in bibliotheek) kunnen alle collega's die op cursus of onderzoek zijn een kort filmpje maken en zo de collega's ook op de hoogte stellen van de nieuwste ontwikkelen. Geweldig!

Verder natuurlijk een Australie filmpje:
(er staan ook al 2 youtube filmpjes over de camper die we gehuurd hebben op mijn blog)

3 opmerkingen:

  1. Kennelijk heb jij weinig (schriftelijke) informatie nodig om het nodige toe te passen.
    Een boek is ook veel ontspannender dan alle informatie die je toegespeeld krijgt.
    Ik heb jou nog info beloofd; die komt eraan hoor op je gmail.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die campers zijn zo heerlijk in Down Under. En dan maar links rijden!!!!
    Komen er straks filmpjes van jouw hand op YouTube? Of houd je ons via je blog op de hoogte? Je hebt in elk geval veel inzicht in de 23 dingen tot nu toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het 'leukste' van die campers merk je pas als je weer terug bent in NL: geef richting aan en je ruitenwissers gaan bewegen...

    BeantwoordenVerwijderen