donderdag 17 maart 2011

DING 19

Privé al lid van de social network Hyves, ben ik toch nog erg nieuwsgierig naar andere social networken. Geprobeer met het account van 23dingen Linkedin te bekijken. Helaas werkte wachtwoord niet dus mijn begeleidsters gemaild. Hoop nog een andere keer Linkedin te bekijken.

Wow, myspace. Persoonlijk heb ik weinig met muziek maar myspace is natuurlijk geweldig voor muziekliefhebbers. Nieuwste informatie super snel via blog/tweet berichten bij verschillende mensen bekend!! Sneller kan niet!

 Lijkt me geweldig een soort myspace voor boeken. Dan kan je als bibliotheek lid worden maar ook als bibliotheekmedewerker. Zo deel je met elkaar de nieuwste ontwikkelingen en nieuwste boeken, cd's, games. En natuurlijk nodig je ook de klanten uit om lid van je te worden.

1 opmerking:

  1. Linkedin uitgeprobeerd en je hebt gelijk, het account werkt niet (meer). Ik heb het nagevraagd en je hoort van me.

    BeantwoordenVerwijderen