woensdag 23 februari 2011

DING ?????????? Igoogle

Bij delicious aanmelden was mislukt maar ik wilde toch graag 1 pagina waarop alle websites staan die ik vaak bekijk. En niet al deze websites hebben rss feeds. Via een collega had ik al gehoord van I google. Een handige eigen startpagina waarop je alles kwijt kan en die je overal kan opzoeken.
Dus vandaag met hulp van colllega een I google pagina aangemaakt. Het toevoegen van 'favoriete'/ 'bladwijzers' lukte niet direct maar mbv een andere collega wel. De lijst waarin je al jouw favoriete websites kan zetten noemen ze in Igoogle Google Bookmarks.
Zelfs in Igoogle kan je websites delen maar dit heb ik vandaag nog niet uitgeprobeerd.

1 opmerking:

  1. Igoogle is wat mij betreft een must. Achter elke pc waar ik zit open ik als eerste mijn pagina. Dan heb ik alles bij de hand: bookmarks, documenten, nieuws, reader, etc.
    Eigenlijk zou 23-dingen na ding 1, 2 en 3 moeten starten met Igoogle. Je leert te werken met gadgets, krijgt behendigheid in het vinden van de juiste knoppen, etc. De volgende 'dingen' zouden dan met wat minder tijd gepaard kunnen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen