donderdag 3 februari 2011

Ding 8


YES!! Eindelijk gelukt om een afbeelding in mijn blog toe te voegen. En hoe? gewoon op de ouderwetse manier: afbeelding opslaan op mijn computer en daarna afbeelding invoegen!!! Ik kwam na surfen over de verschillende sites toch weer bij bighughelabs terecht. Om in de reissfeer te blijven een wereldbol met alle landen donkerblauw waar ik ben geweest en natuurlijk alvast Australie ook blauw.

Nut voor de bibliotheek??? Foto's bewerken en gebruiken bij nieuwsbrieven, folders, posters enzovoorts. Helaas maken we steeds meer gebruik van standaard foto's van landelijke huisstijl.

Wel nog even een grappige badge gemaakt. Nog even picnik uitgeprobeerd met een persoonlijk foto, erg grappig!! Leuke site om te onthouden om een vriend/vriendin in de maling te nemen. Moest helaas wel gaan betalen ondanks via 23dingen account was ingelogd. Nou, ik heb nog veel meer grappige en leuke dingen ontdekt. Maar mijn blogs worden iets te lang!!!

1 opmerking:

  1. Hoi Letoaus,

    Jij bent bijna niet bij te houden!
    Je blog zag er al mooi uit, maar je hebt het 'oppimpen' nu ook uitgevonden. Je hebt er echt lol in.
    Als je zo door gaat kun je 2 weken eerder naar Australiƫ. Je blogs zijn met vaart geschreven en ik lees ze met plezier.
    Ik hen je vragen inmiddels beantwoord. Ga naar je Gmail.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen