woensdag 23 februari 2011

DING 12

Dat twitter een belangrijke rol speelt in de sociale media in heel de wereld is de afgelopen weken wel duidelijk geworden. Zou zonder twitter Moebarak nog aan de macht zijn??? Hadden de mensen zo massaal gaan demonstreren als ze niet op de hoogte waren gebracht door twitter en andere internetmedia??????

Zelf totaal nog geen ervaring met twitter dus ben ik eerst op de blogs bij eerdere cursisten hun ervaringen met twitteren gaan lezen. Maar daar lees ik toch ieders eigen ervaring en mening.
Ja, dat twitter invloed kan hebben op iemands leven heb ik de afgelopen maanden ontdekt maar heeft twitter ook invloed op mijn leven?
Om dit te ontdekken ga ik de komende dagen twitteren! eerst maar eens mijn account aanmaken. Check http://www.twitter.com/letoaus

En ja mijn eerste tweet staat op twitter!!! Maar schrijf ik nu in het Nederlands of het Engels???? Ook volg ik iemand die ik niet wil volgen maar na lang puzzelen heb ik deze verwijderd. Voor mijn medecursisten: ga op je twitter naar profile - klik view all bij recently followed aan - en naast degene die je niet wilt volgen de groene balk aanklikken deze wordt vanzelf rood!!!

1 opmerking:

  1. Dank voor je uitleg; ik ben zeer benieuwd naar je ervaringen. Want hoe het je ook wendt of keert: om Twitter kunnen we niet heen. De wereld kan niet om Twitter heen.

    BeantwoordenVerwijderen