donderdag 17 februari 2011

DING 10

Net even ingelogd op delicious met 23dingen account. In het begin vond ik het nog onoverzichtelijk, ik tik basisonderwijs aan en dan krijg ik nog 8 pagina's met websites. Maar even doorsnuffelen helpt, na aanklikken van onderwijs kan je aan de rechterkant weer een tag aanklikken waardoor de pagina's met website korter worden en je meer gerichtere website krijgt aangereikt. Toch vind ik het 23dingenaccount erg onoverzichtelijk maar dat komt vast door de vele gebruikers.

Ik ga zelf maar even een delicious account aanmaken. Want ik heb wel ontdekt bij deze cursus dat door te doen ik toch het meeste leer én onthoud!!!!

PPFFFF!! Gelukkig mijn blog is niet weg! Alleen aanmelden bij delicious met mijn gmailaccount is helaas niet gelukt! Eerst paar keer foutmelding, toen moest mijn firefox opnieuw opstarten en daarna zat mijn hele werkbalk vol met delicious tools. Maar inloggen lukte nog steeds niet.
Heb maar even opgegeven voor vandaag! Hoor graag van andere cursisten hoe zij een deliciousaccount met hun gmailadres hebben aangemaakt?????

1 opmerking:

  1. Je kunt je gewoon aanmelden met je gmailadres.
    Let wel even op het wachtwoord; het kan zijn dat dat een combinatie moet zijn van cijfers en letters.
    Zelf vind ik het het prettigst om mijn bookmarks in Igoogle te bewaren. Maar probeer vooral uit wat je zelf het handigst vindt. Ik heb voor de gein Australia ingetikt. Ik zou zeggen: leef je uit!

    BeantwoordenVerwijderen