maandag 17 januari 2011

Ding 1,2,3

Zo het zweten en schelden achter en op de computer is begonnen!! Maar uiteindelijk is het mij gelukt om ding 1,2, en 3 te doen. Een gmail aanmaken dacht ik makkie. Maar dan had ik toch nog 3 keer het aanmeldingsformulier verkeerd ingevuld! Moest ik een verificatiecode via mijn telefoon krijgen??? Oh ja, dan krijg ik een sms op mijn telefoon, net als bij het aanmelden voor mijn digi-d code. G-mail werkt, ik had zelfs al 3 berichten!! En wanneer ik zin heb kan ik zelfs mijn account opfraaien.
Over naar het aanmaken van een weblog account op blogger.com. Weer 4 keer aanmeldformulier ingevuld!! Hulp van collega erbij geroepen want mijn foto wilde niet via internet invoegen. Ik had de afbeelding opgeslagen in mijn documenten i.p.v. mijn afbeeldingen. Dom dat weet ik zelf ook wel en had ik zelf kunnen oplossen. Nu dan mijn eerste weblog aan het schrijven onder de naam letoaus. Wel even leuk voor mijn medecursisten: bij de afsluiting van 23 dingen zit ik voor 4 weken in Australie!!! Vandaar mijn nickname Leonie to Australie (letoaus). Komende dagen hoop ik mijn weblog nog wat te kunnen opfleuren. Maar nu lekker naar huis! (pfff, eerste blog zit erop, heb ik de 100 woorden gehaald???)

5 opmerkingen:

  1. Dat wordt dus bloggen over je verblijf in Australië ;) Veel plezier bij 23Dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan heb je in ieder geval een harde deadline. Wel een mooi vooruitzicht. Na drie maanden schelden lekker uitblazen bij de Barbie. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was allemaal heel herkenbaar Letoaus,Maar het begin is er. Veel Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een dooddoener, maar het is zó waar: alle begin is moeilijk.
    Ik ben even begonnen te tellen,maar je bent ruim over de 100.
    Wat een heerlijk vooruitzicht: even blokk(gg)en en dan Australië. En schelden mag!
    Ondanks dat laatste: veel plezier de komende weken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk vooruitzicht! En dan van die prachtige foto's van Down Under. Houd ons straks maar mooi op de hoogte. Veel succes met bloggen; het gaat je goed lukken, zeker weten!

    BeantwoordenVerwijderen